Samsung SSG-4100GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SSG-4100GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

MJ1977 07-10-2013
Geschreven voor: Samsung SSG-4100GB

Goed werkende bril, niks mis mee, alleen het comfort is wat minder, althans bij mij. Ik draag namelijk ook al een bril en met de 3d bril er bij op maakt het niet comfortabeler. Ook door dat het meeste gewicht boven de brug van de 3d bril zit. (Knoopcel batterij) Onderstaande review klopt niet. Hij zal wellicht beter werken met een Samsung TV, maar dat geld voor alle merken. De meeste merken werken enkel met hetzelfde tv merk. Maar recht voor de tv, zitten is naar mijns inziens niet nodig. Aan de praat krijgen was een eitje, inderdaad op het doosje! maar goed sommigen klagen wel heel snel.

Loraine 22-06-2013

Dreetje22,
Heb je niet gezien dat op de doos staat hoe je die aan de praat krijgt?
De bril aanzetten, de tv aan en op de 3-D mode, de bril naast het tv scherm houden en de bril toets een paar seconden ingedrukt houden voor "pair-en" en klaar.

Loraine 04-03-2013
Geschreven voor: Samsung SSG-4100GB

Ik heb deze bril voor 49 euro gekocht, maar hij werd gelijk daarna ineens 15 eurotjes maar, wat heel vreemd is voor een actieve 3-D bril. Geen wonder, want deze bril levert waardeloze kwaliteit beeld. De leveranciers beweren wel dat je kunt hem op elk merk televisie gebruiken, en ook plasma of LED/LCD, maar dat is dus NIET zo. Het si blijkbaar gemaakt maar voor LED televisies, en wel die van Samsung. Als je hem op een plasma tv wilt gebruiken, beide beeld randen die je door dee bril ziet, zijn wzzig en ze veroorzaken rij snel hoofdpijn. Alleen maar het midden van het beeld is goed te zien.
Als u een andere 3-D bril gebruikt voor uw plasma TV die wel voor uw specifiek (en plasma! geen LED) TV is, ziet u dan het verschil tussen die bril en deze hier, minstens dat met die bril ziet u het hele beeld, van links naar rechts, goed en geen hoofdpijn, en met deze bril hier (Samsung SSG-4100GB), ziet u wel slecht, beide (links/rechts) kanten van het (TV)beeld.
Ik heb deze Samsung SSG-4100GB bril hier ook op een LED TV van samsung gebruikt, en daar zie je beter ermee dan bij een plasma, maar daar ook daar alleen maar als je in het midden van het beeld/tv zit, helemaal haaks op het scherm van de tv kijkt.

De conclusie is dat 15 euro (huidige prijs) is een geschikte prijs voor deze bril. Niet meer(!).
Als je ook een LED TV van Samsung hebt, is deze bril geschikt, mits je naar het TV scherm niet van een kant (links of rechts) kijt, maar sta je direct in het midden en kijkt haaks/direct naar het scherm.
Als je een plasma TV thuis hebt, vergeet deze bril hier!

DREETJE22 21-06-2013

u heeft tenminste nog beeld gezien
ik heb deze brillen bij de led tv van damsung gekregen
ik weet echter niet hoe ik ze aan de praat krijg
er mist een gebruiksaanwijzing
en als ik op de site van samsung wil vragen hoe het moet dan moet ik het type tv invullen maar die van mij staat er niet bij
dus kom ik daar ook niets verder. leuk spul het moet alleen wel werken.

Boris01 29-01-2014

Loraine, nu moet ik je toch een beetje tegen spreken want ik heb een samsung 3d tv gekocht waar 2 van deze brillen bijgeleverd werden en ik vindt ze perfect, ook als je links of rechts van de tv zit. Ik zit namelijk niet recht voor de tv en ik heb perfect zicht. Het lijkt mij overigens logisch dat je een actieve bril koopt die bij je tv past. Het beste is om in de beschrijving van je tv te kijken welke bril het beste is voor jouw tv.